آموزش کامل اینستاگرام با تصویر 2022-01-23

آموزش اینستاگرام به زبان ساده و کاربردی در آپدیت ۲۰۲۵

شما با استفاده از گزینه‌های بخش What you see (چه چیزی ببینید) از منوی تنظیمات اینستاگرام، می‌توانید تنظیمات دلخواه خود را برای آنچه که قرار است در این شبکه‌ی اجتماعی ببینید، اعمال کنید. نوع محتوایی که در فید می‌بینید، به‌طور مستقیم توسط الگوریتم اینستاگرام تعیین می‌شود. انواع محتواهایی که در اینستاگرام منتشر می‌شوند، با هشتگ یا برچسب‌هایی در موضوعات مختلف دسته‌بندی خواهند شد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای جلوگیری از نمایش پست‌ های پیشنهادی در اینستاگرام، دنبال‌نکردن یا مسدودکردن هشتگ‌های مرتبط با موضوع آن پست‌ها است. در صفحه پیش‌نمایش استوری، روی دکمه Hightlight در گوشه پایین سمت راست بزنید.

در این بخش از مقاله‌ی آموزش کامل اینستاگرام قصد داریم شما را با تعدادی از اصطلاحات اینستاگرامی آشنا کنیم. ما فهرست کاملی از این اصطلاحات را در مطلب زیر گرد آورده‌ایم و توضیحاتی را در خصوص هر کدام قرار داده‌ایم که امیدواریم به دردتان بخورد. رمز عبور خود را در صفحه بعدی وارد کنید و Next را بزنید. در بخش New Password یک رمز عبور جدید وارد کنید. اینستاگرام سپس از شما می‌خواهد که در بخش New Password Confirmation بار دیگر رمز عبور جدید خود را وارد و تایید کنید. با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.

می‌توان بحث کرد که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی حقیقتا منحصر به فرد است. به جای بهره‌گیری از کلمات، این پلتفرم به صورت تقریبا تمام و کمال بر اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیو بنا شده است. همین ماهیت بصری نیز بوده که اینستاگرام را به چنین پلتفرم فرهنگی تاثیرگذاری تبدیل کرده است. با بیش از یک میلیارد کاربر ثبت شده، اینستاگرام که در سال ۲۰۱۲ میلادی به زیرمجموعه‌ای از فیسبوک تبدیل شد، اکنون جزئی از زندگی روزمره بسیاری از مردم در سراسر جهان به حساب می‌آید. به همین خاطر آموزش اینستاگرام و ترفندهای آن اکنون شکلی مهم‌تر از همیشه به خود گرفته.

تگ قابلیتی است که می‌توان با استفاده از آن، افرادی را در پست و استوری خود یا در بخش کامنت ها تگ گرد. با تگ کردن، یک اعلان به شخصی که تگ شده است ارسال می‌شود و از این طریق او می‌تواند استوری یا پستی را که در آن تگ شده است مشاهده نماید. این بخش از آموزش صفر تا صد اینستاگرام به لایو اختصاص پیدا می‌کند. لایو اینستاگرام قابلیتی است که به کاربران این فرصت را می‌دهد تا بتوانند بصورت زنده با مخاطبان خود صحبت کنند. یکی از اصلی ترین بخش های آموزش اینستاگرام، 5 بخش اصلی اینستاگرام است. ما در این قسمت از مقاله‌ی آموزش اینستاگرام، در مورد 5 بخش اصلی اینستا نکات لازم را به شما آموزش می‌دهیم.

مقاله‌ی پیشِ رو به شکلی نگارش شده است که هم‌زمان پاسخگوی نیاز افراد مبتدی و غیرمبتدی باشد. هر کدام از این حساب‌ها برای نوع فعالیت و محتوای شما در اینستاگرام می‌توانند مناسب باشند. شما می‌توانید حساب خود را با توجه به نیازها و هدف اصلی‌تان، به یکی از این دو نوع حساب تبدیل کنید یا حساب جدیدی را با نوع موردنظر ایجاد کنید. هاید استوری یا مخفی کردن استوری امکانی است که با استفاده از آن می‌توانیم استوری را از کاربران مورد نظرمان مخفی کنیم. با افزودن مخاطبان مورد نظر به لیست هاید استوری، هر زمان که اقدام به انتشار استوری کنید، آن استوری برای افراد موجود در لیست، نمایش داده نخواهد شد.

زمانی که فردی زیر یک پست دیدگاه خود را می‌نویسد، برای آن پست کامنت می‌گذارد. اپلیکیشن از شما می‌پرسد که آیا علاقه‌ای به دریافت اعلانات دارید یا خیر. به دلخواه خود روی Allow (موافقت) یا Don’t Allow (عدم موافقت) بزنید. در اینستاگرام میتوانید با انجام مراحل زیر پیغام های خود را پاسخ دهید.

✅ علامت آدمک سفید جزو 5 بخش اصلی اینستاگرام است. با باز کردن اینستاگرام این علامت را در پایین صفحه سمت راست مشاهده می‌کنیم. در صورتی که شما برای پروفایلتان یک عکس تنظیم کرده باشید، بجای علامت آدمک سفید، عکس شما در آن دایره‌ی کوچک نمایش داده می‌شود.

شاید یک تصویر به اندازه هزاران کلمه حرف داشته باشد؛ اما بهرحال نیاز به کلماتی اندک وجود دارد. نوشتن یک کپشن قابل توجه می‌تواند سخت باشد؛ اما در ادامه چند راه حل خوب به شما می‌دهیم که این کار برایتان آسان شود. نوشتن کپشن خوب تاثیر بسیار زیادی روی مدیریت پیج اینستاگرام شما به صورت اصولی دارد.

قسمت Save اینستا که در اینستاگرام فارسی به نشانه گذاری پست نیز معروف است، امکانی است که با استفاده از آن می‌توانید پست های مورد علاقه‌تان را ذخیره کرده و در مواقع مورد نیاز از همان قسمت پیدا کنید. البته موضوع تگ کردن در اینستاگرام جزئیات زیادی دارد که لازم است از آنها سر در بیاورید. ما تمام جزئیات مربوط به تگ کردن در اینستاگرام را در مقاله‌ای جداگانه مورد بررسی قرار داده‌ایم. با وجود جذابیت و سرگرم‌کننده بودن اینستاگرام، یکی از مسائلی که کاربرهای اینستا باهاش سر و کله میزنن مشکلات اینستاگرامیه. از مشکل ورود به اینستاگرام تا بالا نیامدن صفحه‌ی اصلی!

با رفتن به سمت چپ و راست میتوانید فیلترهای مختلف را نیز امتحان کنید. ابزاری به نام هایپرلپس وجود دارد که در آن می‌توانید ویدئوهای بلند خود را که قابلیت آپلود در اینستاگرام را ندارند تبدیل به یک ویدئوی کوتاه کنید. البته اکنون با به وجود آمدن آیجی تی وی و همچنین پست‌های چندتایی دیگر نیاز چندانی به این ابزار احساس نمی‌شود؛ زیرا می‌توانید به راحتی ویدئوهای بلندتر از یک دقیقه را نیز در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. پست کردن محتوای آموزشی در پیج کسب و کارتان بسیار به اعتماد سازی شما کمک می کند. آموزش ها می تواند نکاتی برای ساخت، نحوه استفاده از محصول یا خدمات باشد . حال در همین بخش بر روی گزینه switch to a business profile کلیک کنید و به اینستاگرام اجاره مدیریت صفحات خود را بدهید.

تولید و نظارت بر روی ساز و کاری که برند و کسب و کار شما را بهبود ببخشید کاری سخت به نظر می‌رسد؛ اما اینستاگرام این کار را بسیار سرگرم‌کننده و جذاب کرده است. بعد از انتخاب این مورد باید یک نام برای پروموت پست خود انتخاب کنید. اگر گزینه ترافیک را انتخاب کرده باشید، باید مقصد مورد نظرتان را نیز مشخص کنید که بین وبسایت و اپلیکیشن خاصی باید یکی را انتخاب کنید. در کنار هر پست و یا در نرم‌افزار مدیریت تبلیغات فیسبوک گزینه‌ای برای پروموت کردن پست وجود دارد. در ضمن حتما باید پیج بیزینسی اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کنید.

با لمس علامت آدمک سفید شما به صفحه‌ی پروفایل خود منتقل می‌شوید. ✅ علامت قلب در اینستاگرام در قسمت های مختلف دیده می‌شود. اگر علامت قلب را در کنار پست‌ها دیده باشید، با لمس آن می‌توانید پسندیدن خود را اعلام کنید. اگر علامت قلب را پایین صفحه کنار آیکون پروفایل دیده باشید، با انتخاب آن، به بخش Activity یا همان فعالیت های اخیر خود منتقل خواهید شد. اگر علامت قلب را در دایرکت دیده باشید به معنی آن است که طرف مقابل پیام شما یا پستی را که به او ارسال کرده‌اید پسندیده است.

قوانین اینستاگرام در این مورد، اگرچه تقریباً دقیق است، اما باز هم این امکان وجود دارد که شما به‌صورت اشتباه و با ارسال گزارش‌های عمدی و نادرست از سوی دیگران، ریپورت شوید. در مقاله‌ی آموزش رفع ریپورت اینستاگرام، روش‌های ساده و سریعی را برای حل این مشکل معرفی کرده‌ایم. علاوه‌بر این، در این قسمت شما می‌توانید با ضربه‌زدن روی گزینه‌ی Request verification (درخواست تأیید) درخواست خود را برای تأیید حسابتان و دریافت تیک آبی ثبت کنید و درصورتی‌که واجد شرایط باشید، تیک آبی بگیرید. فارسی کردن اینستاگرام یا تغییر زبان محیط این اپلیکیشن به هر زبان دیگری که به آن تسلط دارید، با مراجعه به قسمت Language (زبان) از بخش Your app and media (برنامه‌ها و رسانه‌های شما) امکان‌پذیر است. وقتی یک پست به شما نمایش داده می شود گزینه هایی همچون لایک ، نظر گذاشتن و اشتراک گذاری و سیو و ذخیره کردن وجود دارد .

برای اینکه به این شبکه اجتماعی مسلط شوید، ما تمام مراحل را به صورت تصویری برای تان توضیح می دهیم. وقتی در وب سایت برای ثبت نام اقدام می کنید، جالب است بدانید که چنانچه شما در فیسبوک اکانتی داشته باشید، می توانید به کمک آن وارد اینستاگرام شده و پیج تان را نیز به فیسبوک متصل کنید. چنانچه شما پیش از این اکانت داشته اید، روی گزینه Log in کلیک کنید و با وارد کردن اطلاعات حساب تان وارد پیج شوید. پس از آنکه موفق شدید اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کنید، با باز کردن آن با صفحه ورود به این شبکه مجازی رو به رو می شوید.

همچنین تغییر نام کاربری می‌تواند به کاربران اینستاگرام کمک کند تا به راحتی پیدا شوند و برای دیگران قابل شناسایی باشند. درست مانند رویه غیر فعال‌سازی حساب کاربری، برای حذف اکانت خود لازم است به وب‌سایت رسمی اینستاگرام در یک مرورگر وب مراجعه کنید. توجه داشته باشید که به جای غیر فعال‌سازی یا حذف اکانت، می‌توانید با خصوصی کردن پروفایل خود، دسترسی به آن را محدود کنید. وقتی برای پاک کردن هایلایت از پروفایل خود آماده بودید، روی هایلایت مورد نظر بزنید تا به نمایش درآید، سپس به سراغ آیکن سه‌نقطه به نام More در گوشه پایین سمت راست بروید.

اگر شما قصد دارید با ایمیل وارد این فضای جذاب شوید باید گزینه ایمیل را انتخاب کنید. کاربران اینستاگرام به محتوای با کیفیت اهمیت می‌دهند. پست‌های خلاقانه درست کنیدف با مخاطبان خود تعامل داشته باشید و از روش‌های خاص و جدید برای به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات خود استفاده کنید. کپشن‌های جالب و جذاب هم یکی دیگر از اهرم‌های مهم موفقیت در اینستاگرام است. هشتگ‌ در اینستاگرام تعداد زیادی پست از کاربران مختلف را در یک فید مجزا تجمیع می‌کند؛ البته فقط پیج‌های پابلیک در هنگام سرچ هشتگ خاصی به نمایش در می‌آیند.

از قسمت بالا  سمت راست میتوانید به محتوای خود، افکت و متن اضافه کنید همینطور شما می توانید از استیکر ها و باکس های مختص اینستاگرام استفاده کنید. برای صاحبان مشاغل و کسب و کار این قابلیت ها بسیار کاربردی و جالب است. کاربران نیز میتوانند از این قابلیت ها برای جذاب تر شدن استوری هایشان و جذب مخاطب استفاده کنند. نحوه کار با ابزار ها، بسیار راحت است و به راحتی از آن ها میتوانید استفاده کنید. همینطور برای سرگرم شدن مخاطب میتوانید از افکت ها استفاده کنید. افکت های بسیار متنوعی در اینستاگرام وجود دارد که شما میتوانید به راحتی از آنها به نفع خود و پیج خود استفاده کنید و مخاطب را جذب خود و صفحه خود کنید.

در این بخش از آموزش اینستاگرام توضیح می‌دهیم که چطور قادر به پاک کردن تاریخچه جستجوها در آخرین ورژن از اپلیکیشن اینستاگرام روی اندروید و iOS و همینطور مرورگرهای موبایل و دسکتاپ خواهید بود. علاوه بر جستجو برای پست‌هایی که تگ مشخص دارند، می‌توانید از نوار جستجوی اینستاگرام برای یافتن حساب کاربران مختلف هم استفاده کنید. برای این کار کافی است نام کاربری یا نام کوچک یک کاربر را وارد کنید. درست مانند جستجوی تگ‌، اینستاگرام همزمان با تایپ عبارت از سوی شما، لیستی حاوی اکانت‌های پیشنهادی به نمایش درمی‌آورد. بعد از اینکه حساب کاربری خود در اینستاگرام را ساختید، چند فالوئر به دست آوردید و برخی اکانت‌های دیگر را هم فالو کردید، لازم است آموزش اینستاگرام را با برخی دیگر از کارکردهای بنیادین ادامه دهیم.

این متن، معمولاً بلند نیست و در آن امکان درج هشتگ یا تگ و منشن کردن سایر کاربران وجود دارد، اما نمی‌توانید در آن لینک با قابلیت کلیک‌کردن قرار دهید. استوری‌ها و Instagram Live دو قابلیتی هستند که به شما اجازه می‌دهند بیشترین تعامل را با فالوئرهای قبلی داشته و فالوئرهای جدید را نیز جذب کنید. اگر نگاهی به بالای تب اکسپلور در اینستاگرام بیندازید، می‌بینید که استوری‌ها و کاربرانی که در همان لحظه لایو هستند در فیدی افقی به نمایش درمی‌آید. شما هم باید با انتشار پست‌ها و استوری‌ها، جایی در آن فید برای خود بیابید. برای ساخت یک استوری جدید روی گزینه Your Story در فید استوری‌ها بزنید یا روی تصویر پروفایل خود در صفحه پروفایل بزنید یا صفحه هوم را به سمت راست بکشید.

برای لایک کردن یک پست، روی علامت قلب در زیر تصویر یا ویدیو بزنید. در منوی پایینی با انتخاب گزینه Reels می‌توانید ویدیوهای کوتاه، سرگرم‌کننده و ترندی را مشاهده کنید. برای یافتن دوستان خود براساس لیست مخاطبان موجود در تلفن هوشمند، گزینه Search Your Contacts را بزنید و در غیر این صورت به سراغ گزینه Skip بروید. برای آنکه بتوانید توسط گوشی در صفحه تان پستی منتشر کنید، ابتدا باید روی بخش + کلیک کرده و عکس یا فیلم مورد نطرتان را انتخاب کنید. بعد از آنکه روی + کلیک کردید، صفحه ای به شکل زیر به شما نمایش داده می شود که با کمک آن می توانید از دوربین، گالری و..

(طنز ، انگیزشی ، فروشگاه آنلاین ، کارشناس اینستاگرام ، ادمین اینستاگرام ، فروش آموزش و...).بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید حالا باید آموزش اینستاگرام حرفه ای استاد دیجیتال را مشاهده کنید. بعضی از افراد به دیدن آموزش علاقه ای ندارند و تصور میکنند با آزمون و خطا میتوانند این مهارت را یاد بگیرند. اما حتما باید در تصمیم خود تجدید نظر کنند. چون برای یادگیری اینستاگرام باید هزینه و زمان زیادی صرف کنند.

یک کپشن بنویسید، افراد مرتبط را تگ کنید، لوکیشن را اضافه نمایید و انتخاب کنید که می‌خواهید ویدیو را در فیسبوک یا توییتر نیز به اشتراک بگذارید یا خیر. گذشته از قدم قبلی، می‌توانید صفحه هوم را به سمت راست کشید یا روی تصویر پروفایل خود در تب پروفایل بزنید تا وارد تب استوری‌ها شوید. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. اینستاگرام همواره تاریخچه جستجوهای شما را نگه می‌دارد. این در واقع قرار است روشی آسان و سریع برای یافتن اکانت‌ها و هشتگ‌هایی باشد که پیشتر به دنبال آن‌ها گشته‌اید. جستجوهای قبلی ضمنا بر اکانت‌هایی که اینستاگرام به شما پیشنهاد می‌کند تاثیر می‌گذارند.

برای آنبلاک کردن اکانت، به پروفایل او بازگشته و از طریق دکمه Menu، به سراغ گزینه Unblock بروید. به سراغ گزینه Following در زیر تصویر پروفایل او بروید. بعد از این تصویر پروفایل شخص مقابل شکلی اندک شفاف به خود می‌گیرد و استوری‌های او در پایان فید شما نمایش داده می‌شوند. اگر قبلا کالکشنی ساخته باشید، پنجره‌ای متفاوت به نمایش درمی‌آید. در این پنجره می‌توانید روی کالکشن دلخواه خود زده و پست را درون آن ذخیره کنید.

بعد از انجام این کار نیز هیچ اعلانی به دست شخص مورد نظر نمی‌رسد. اما توجه داشته باشید که افراد حاضر در لیست، می‌توانند ببینند که شما استوری خود را با دوستان نزدیک به اشتراک گذاشته‌اید و در نتیجه متوجه می‌شوند که خود در آن لیست حضور دارند. در گوشه پایین سمت راست صفحه روی تصویر پروفایل خود بزنید. اینستاگرام به صورت رسمی هیچ راهی برای اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوهایی که در قالب پست منتشر شده‌اند فراهم نیاورده است. برای دور زدن این محدودیت لازم است به سراغ یک اپلیکیشن شخص ثالث بروید. خوشبختانه در حال حاضر انبوهی از اپلیکیشن‌های مناسب این کار روی دو پلتفرم iOS و اندروید یافت می‌شوند و اکثرا به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته‌اند.

اینستاگرام از زمان عرضه‌اش در سال 2010 تا کنون مانند یک طوفان تمام جهان را گرفته است و به نظر می‌رسد که همه در این پلتفرم حساب دارند. یک کاربر را مسدود یا بلاک کنید تا از دنبال کردن شما یا دیدن پروفایل شما منع شود. برای افزودن بیش از یک عکس به پست خود، روی Select Multiple بزنید.

روی یک مرورگر به وب‌سایت اینستاگرام (+) مراجعه و پروفایل شخص مورد نظر را باز کنید. اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل مبتنی بر iOS یا اندروید خود باز کنید. در پروفایل او، گزینه Following را زیر تصویر پروفایل او بزنید. اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل مبتنی بر اندروید یا iOS خود باز کنید. از دکمه منوی همبرگر (آیکن سه خط افقی) برای ورود به تنظیمات استفاده کنید. اگر هنوز این المان تصویری را نمی‌بینید، روی علامت X زده و اندکی بیشتر منتظر بمانید تا فالوئرها استوری شما را تماشا کنید.

کاربرانی که به دنبال هشتگ‌ها و لوکیشن‌های خاص می‌گردند احتمالا استوری شما را دیده و تصمیم به تماشای آن بگیرند. این خود شانسی برای افزایش فالوئرها است. شبکه‌های اجتماعی در دنیای امروز تبدیل به ابزاری قدرتمند برای کسب‌وکارها و همینطور برندهای شخصی شده‌اند و استفاده از آن‌ها می‌تواند به معنای دستیابی به فرصت‌های شغلی و مشتریان تازه باشد. در همین راستا مجموعه فرادرس به تولید ویدیوهایی آموزش به طول ۳ ساعت و ۲۲ دقیقه پرداخته که صفر تا صد بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی را به شما می‌آموزند.

برای حذف کردن کسی از چت ویدیویی، گزینه بازگشت روی کیبورد را و سپس روی علامت X در کنار نام او بزنید. پیش از اینکه کار را آغاز کنیم، اطمینان حاصل نمایید که آخرین نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام را روی آیفون یا موبایل اندرویدی خود نصب کرده‌اید. تصویری که می‌خواهید به عنوان پس‌زمینه استوری مورد استفاده قرار گیرد را یافته و انتخاب کنید.

اما در بنیادین‌ترین حالت، اینستاگرام وعده‌ای ساده‌ به مخاطبان می‌دهد. شما به دنبال کردن اکانت‌هایی که جالب توجه هستند می‌پردازید. سپس می‌توانید پست‌های دیگران را لایک کنید یا برای آن‌ها کامنت بگذارید و عکس این موضوع هم صادق است. چه بخواهید به شکلی بی‌سر و صدا فعالیت کنید و چه جامعه مخاطبانی وسیع به دست آورید، میزان فعالیت در اینستاگرام به خود شما بستگی دارد و اجباری به هیچ کار خاصی نیست. در روند آموزش اینستاگرام، آموزش پست گذاشتن اهمیت زیادی دارد.

پس از کلیک روی “Aa”، این امکان را دارید که با کلیک کردن روی “Classic” در بالا، قلم خود را تغییر دهید. هنگام ارسال تصویر به اینستاگرام، این امکان را دارید که آن را در سایر حساب های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر خود به اشتراک بگذارید. برای ثبت نام در اینستاگرام، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Instagram را در تلفن خود نصب کرده و روی “ثبت نام” کلیک کنید.

اضافه‌کردن یک یا چند ادمین به این حساب کاربری، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مدیریت بهتر حساب شما در چنین وضعیتی است. اگر قصد انجام چنین کاری را دارید، سری به مقاله‌ی اضافه کردن ادمین به اینستاگرام بزنید. اگرچه قابلیت‌های متعدد اینستاگرام، ممکن است باعث سردرگمی شما شود، اما برخلاف تصورتان، کارکردن با بخش‌های مختلف این شبکه‌ی اجتماعی پرمخاطب، بسیار آسان است. چند آموزش‌ کوتاه زیر، اگرچه ساده به‌نظر می‌رسند، اما اگر مبتدی باشید به شما کمک می‌کنند تا بهتر با حسابتان در اینستاگرام کار کنید. اینستاگرام قوانین نسبتاً سفت و سختی برای محافظت از کاربرانش در مقابل افراد آزارگر دارد و فرد خاطی را به تناسب شدت مشکلاتی که برای شما یا دیگران ایجاد کرده است، با محدودیت‌های مختلفی روبه‌رو می‌کند.

در این بخش از مقاله آموزش اینستاگرام به شما خواهیم گفت چطور می‌توانید برای خود بیو بنویسید و سرها را به سمت خود برگردانید. هایلایت‌ها گزینه‌ای ایده‌آل برای محتوایی هستند که می‌خواهید برای مدت‌زمانی بیشتر از ۲۴ ساعت دوام بیاورند اما لزوما برای انتشار در قالب پست‌های تصویری و ویدیویی عادی مناسب نیستند. برای مثال یکی از ساده‌ترین محدودیت‌های پست‌های عادی این است که باید تصویر خود را برش بزنید.

در بخش Change Photo قادر خواهید بود عکس پروفایل بگذارید یا آن را تغییر دهید. شما در این صفحه می توانید استوری و پست های فالوئرها و فالوئینگ های خود را مشاهده کنید. اگر شما نمی خواهید که مخاطبین تلفن همراه خود را دنبال نمایید، این گزینه را بزنید تا بتوانید به مرحله بعد وارد شوید.

همانطور که در تصویر می‌بینید، 5 قسمت اصلی در پایین صفحه در داخل کادر های جداگانه مشخص شده‌اند. توضیحات هر کدام از این بخش ها را در مطلب زیر مطالعه کنید. می‌توانید یک پروفایل معرکه اینستاگرامی با انبوهی محتوای جذاب داشته باشید. اما پس از این لازم است که همان محتوای معرکه را مقابل چشم مخاطبان هدف خود دهید. در غیر این صورت، به سختی فادر به افزایش فالوئرهای خود خواهید بود.

این موضوع کاملا بستگی به شما و حوزه فعالیتتان دارد. تعدادی از افرادی که در حوزه طنز و انگیزشی فعالیت میکنند پیج خود را با دیدن دوره آموزش اینستاگرام استاد دیجیتال ارتقا میدهند و بعد با پذیرفتن تبلیغات هزینه زیادی دریافت میکنند. برخی از افراد هم طبق مهارتی که دارند شروع به فروش آموزش میکنند که از این روش درآمد چند صد میلیونی خواهند داشت.

یک روش آسان نیز وجود دارد شما می توانید برای پیام دادن به مخاطبتان وارد پیجش شوید و بر روی گزینه  Messageضربه بزنید، با این حرکت چت خصوصی آن فرد برای شما باز می شود. و جایی است که شما صفحه هر شخصی را که دوست دارید می توانید سرچ یا پیدا نمایید. بعد از اینکه روی آیکون ذره بین کلیک کردید، صفحه اکسپلور نمایش داده می شود. صفحه اکسپلور همان صفحه ای است که پست افرادی را که دنبال نکرده اید نمایش داده می شود. این ها پست هایی می باشند که فالوئینگ های شما آن ها را لایک یا پسندیده اند. وقتی اینستاگرام با علایق و سلیقه شما آشنا شود، در قسمت اکسپلور پست هایی را که دوست دارید نشان می دهد.

هایلایت‌ها ضمنا مناسب مواقعی هستند که می‌خواهید محتوایی دم دستی تولید کنید و نیازی به جذب لایک و کامنت ندارید. پیشتر در این مقاله آموزش اینستاگرام راجع به استوری‌ها گفته‌ایم و اینکه اساسا اسلایدشوهایی ۲۴ ساعته در فید مخصوص به خود به حساب می‌آیند. حالا اگر بخواهید استوری‌های خود را برای مدتی طولانی‌تر از ۲۴ ساعت مقابل چشم فالوئرها نگه دارید، می‌توانید از قابلیت «هایلایت» بهره بگیرید. پیش از هر چیز، اطمینان حاصل کنید که به موبایلی سازگار با اپلیکیشن رسمی اینستاگرام دسترسی دارید.

استوری هایلایت یک راه عالی برای فعال‌تر کردن مخاطبان، ارتباط بیشتر و اطلاع‌رسانی بهتر است و به دلیل نزدیک بودن این بخش به بیو، توجه مخاطب به آن سریعا جلب می‌شود. استوری‌های موجود در هایلایت محدودیت 24 ساعته خود را گذرانده‌اندغ اما بنا به صلاحدید صاحب پیج به صورت دائمی به پروفایل اضافه می‌شوند. هایلایت‌ها در دایره‌های کوچک در زیر قسمت بیوی پیج قرار می‌گیرند.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام